26 Mei VW Power Noord-Holland: Meet & Greet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet me helaas afmelden :( Ik ga met nog een paar maten naar Eurosunday in Lommel!

1. Polobm6r
2. Djaggo
3. Paddokingnr1 + dame (ovb)
4. DeeOow (ovb) (bbq nee)
5.
 
ow xander dan ga ik je auto voor het eerst zien Stick Out Tongue ga daar ook naar toe, ieder jaar top daar alleen vorig jaar waren er een paar min puntjes ma deze zijn zeker aagepakt geworden. ga je als bezoekerof zet je je auto daar ook neer ?
 
Ja we gaan wel kijken of we een partytent kunnen regelen voor al er wat gaat vallen.maar daar moeten we niet van uit gaan natuurlijk :)
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
ik heb zojuist een partytent gekregen van 3x3 welke een tijdje op zolder heeft gelegen bij iemand (waren ze vergeten en hebben een nieuwe gekocht).
ik zal deze ook wel meenemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!