21 juli VW Power Noord-Holland Meet & Greet(BBQ)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaja zondag is het dan zo ver de 2e VW Power Holland Meet & Greet.
Dat op de ouderkerseplassen te ouder kerk aan de Amstel.
Geen entree!!!!
Er zal een bbq gehouden worden en wie mee wil eten kan dat van te voren aangeven. Mee eten kost 10,- pp voor meer info Check onze pagina op Facebook VW power noord Holland bij evenementen. we hopen jullie allemaal te verwelkomen zondag om er samen een top dag van te maken.
Tot dan
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Heb er ook zin in ! Eindelijk weer een clubmeeting voor mij :) De eerste bij mypolo maar zeker niet de laatste!

Heb nog een updatje binnenkort, helaas komt dat denk ik loop volgende week pas binnen :( Dus op de LEDs na ben ik nog standaard hehe. Hoop dat iemand ook ze laptopje mee heeft om zo is de comfort opties te bekijken enzovoort.

Tot Zondag !!!
 
Beste VAG Liefhebbers
De prijzen zijn bekend die we gaan weg geven.
Best of VAG
Best of Oldschool
Best of Low
Best ofWheels

Dus zorg dat je Bolide er spik en span bij staat tot zondag.
We beginnen vanaf 13:00 met beoordelen van alle autos dus je hoeft je niet in te schrijven.
Rond 17:00 maken we bekend wie er gewonnen heeft.
Tot zondag
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Voor degene die vanuit het zuiden komen:
Er een kleine verzameling bij de Burger King op de A13 bij Delft (rijksweg a13 202).
Deze verzameling zal rond 10:00 vertrekken richting de meeting.
(en als er niets tussen komt zal ik ook bij die groep zitten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!