2013 Volkswagen

17inch a8 velgen staan goed op mijn polo . ze zijn gepolijst , maar algemeen staan donkere velgen beter onder een witte auto
fotos komen nog wel ,ik ben erg tevreden over mijn 6r bm. bj 2010 nu al 55.000 km
maar minder tevreden over het electronica , er zit wel een fout in egr klep /koeler secoren , ook ik had hiermee te maken
al erkend vw nederland dit probleem niet , ze zeggen maak maar een coulance regeling met de vw dealer ,
lange afstanden op de snelweg , draaid de motor van de bm veel beter , en is die echt wel zuiniger ,en als je meer dan 2000 toerental rijd dan , is de auto veel minder zuinig .
korte afstanden is de auto niet zuinig .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!