2013 Volkswagen Polo blue GT

Welkom! Fraaie BlueGT in deze kleur, en met drie deuren!

3 deuren geeft een mooiere en rustigere lijn in de auto. De belijning van een Polo klopt trouwens helemaal tot in detail. Alle lijnen lopen logisch en mooi door van neus/motorkap tot achterlichten/-zijde. Kijk maar eens heel goed vanaf de koplampen.
Bovendien heeft een 3-deurs een veel grotere deuropening en meer ruit naast je ipv deurstijl.
En een Polo is eigenlijk geen echte 4-persoons auto. Hooguit af en toe.
 
Weer even een kleine update met mijn bevindingen over de Polo blue GT die ik sinds eind februari rij.
Inmiddels km.stand ruim 17.000.

Nog steeds heerlijke auto en vet tevreden. Alle eerdere positieve bevindingen gelden nog steeds.
Inmiddels winterbanden met mooie (1 winter gebruikte) set VW Motorsportvelgen er onder laten zetten nu het winter is.
Vind ze wel mooi maar originele velgen vind ik toch mooier. Wat fijner van structuur en lichter qua kleur. Had ik niet verwacht.



Gemiddelde benzineverbruik 1:15. Nu het wat kouder is ca 1:14,5.
Bij langere ritten snelweg randstad zelfs zuiniger. Afgelopen weekeinde ca 125 km in Duitsland tussen 120 en tegen 200 gereden en gemiddeld 1:12 gehaald.


_________________
Groet, Ralf

T/m dec. '12 Golf GTI edition 30
Vanaf feb 13 Polo blue GT
tot grote tevredenheid.
Lekker snel karretje en mooie looks (maar geen Golf GTI). Sportief maar ook zeer efficiënt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!