Zwarte polo bm comfortline
Zwarte polo bm comfortline

2012 Volkswagen polo

Merk
Vw
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline mb
Kleur
Deep pearl black
Bouwjaar
2012
nieuwe stoelen geplaatst

Omdat ik niet bepaald lekker zat in de standaard stoelen in mij 6r BM heb ik rondgekeken op internet wat er voor upgrades waren. Uiteindelijk via marktplaats een mooi setje gevonden bij vag-parts in Halsteren , en deze maandag aangeschaft. Uiteindelijk voor een leuke deal mijn stoelen en bank ingeruild en laten plaatsen . Ik moet wel zeggen dat het veeeeeeeel beter zit als de standaard stoelen , en ik hoop er ook nog een flinke poos mee te kunnen doen. Deze stoelen zijn ook niet zo hard , en er zit (denk ik ) wat meer vering in. Ik zal ook proberen een foto van het nieuwe interieur hier te plaatsen. ( de stoelen komen uit een polo Team uitvoering , actie model wat ik nog niet zo vaak gezien heb , en ik geloof dat dat model meer in Duitsland voor komt. Gr Marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!