2012 Ford Sierra RS Cosworth

Geweldig. Voor ik op vw overging heb ik jaren frod gereden waaronder twee cossie sedan heerlijk dat vermogen. Zeker toen. Nu met de moderne techniek stelt het niet zo heel veel meer voor. Maar 10 jaar geleden was ik echt de meester met 350 pk

Deze is mooier dit is n 3 Drs vleugel

Succes
 
Geweldig. Voor ik op vw overging heb ik jaren frod gereden waaronder twee cossie sedan heerlijk dat vermogen. Zeker toen. Nu met de moderne techniek stelt het niet zo heel veel meer voor. Maar 10 jaar geleden was ik echt de meester met 350 pk

Deze is mooier dit is n 3 Drs vleugel

Succes

Dank je echter ook tegenwoordig nog kan je aardig meedoen kan ik je zeggen als je in 5 tellen op de 100 zit oude techniek of niet het blijft maar 1200 kilo wegen he ;) , Dat vond ik bij de R6 GTI ook zo leuk het fun gehalte is gewoon hoog Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fun gehalte is super ik kon er toen mee lezen en schrijven overal dwars de straat uit

ff gas erop en zat op 250km en rood gloeiende turbo

en de zit positie is ook super

maar tegenwoordig met een dsg bak schakel je nooit fout
met een cossie moet je een hele strakke bak hebben om echt een zeer snelle tijd te zetten

maar t blijft cool een cossie
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!