2011: Polo 6R 1.2TDI BM

Aangezien ik al een tijdje mee lees op dit forum, zal ik me ook maar eens voor gaan stellen. Ik ben Richard, en woon in Grijpskerk (Groningen). Ik ben 20 jaar oud, werk fulltime, en bezit een Volkswagen Polo 6R 1.2TDI BlueMotion uit 2011. Ik heb de auto afgelopen januari met 113.000 kilometer gekocht, en tot heden staat de kilometerstand op 140.000. De auto wordt voornamelijk voor woon-werk verkeer gebruikt (300 kilometer per dag). Begin juli a.s. zal hij tevens een reis maken naar Zuid-Frankrijk.

De wagen rijdt fantastisch. A.s. juli staat er een reis naar Zuid-Frankrijk op de planning.

Als ik het goed heb is het een Trendline. Hij beschikt niet over heel veel opties, maar genoeg om het rijplezier te verhogen. Hij heeft o.a. bochtenverlichting, parkeerverlichting, 4 elektrische ramen, airco, cruise control etc etc..


Indien er nog vragen zijn, kun je me altijd aanspreken!
 

Bijlagen

  • foto 1.JPG
    foto 1.JPG
    53.6 KB · Weergaven: 29
  • foto 3.JPG
    foto 3.JPG
    59.5 KB · Weergaven: 25
  • foto 4 (1).JPG
    foto 4 (1).JPG
    69.1 KB · Weergaven: 23
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!