2011 Polo 6R 1.2 TDI MET 500.000 KM

Ik heb bij Joep altijd het idee dat zijn persoonlijke voorkeur bij het keuren van Klokje rond auto's altijd een belangrijke rol speelt. Hoe dikker hoe beter... Echt een objectief verhaal is het meestal niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
  • Leuk
Waarderingen: Carlito en Jay511
Ik heb jarenlang verschillende opels gereden heel veel problemen mee gehad
Met de laatste modellen en vele dure reparaties en roest wast ook geen onbekend probleem bij jonge insignias en astra j modellen
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
@Valdes nu bujna een jaar verder!
Al bijna op de 600.000km?
haha nee nog niet, 558.000 ;)
Nog steeds zonder problemen, heb laatst alleen de turbodruksensor vervangen omdat de gloeispiraal knipperde, na uitlezen werd het duidelijk dat het de sensor was, originele bij PON gehaald, gemonteerd en klaar, geen foutmelding meer. Voor de rest nog steeds tip top.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
haha nee nog niet, 558.000 ;)
Nog steeds zonder problemen, heb laatst alleen de turbodruksensor vervangen omdat de gloeispiraal knipperde, na uitlezen werd het duidelijk dat het de sensor was, originele bij PON gehaald, gemonteerd en klaar, geen foutmelding meer. Voor de rest nog steeds tip top.
hij blijft maar gaan he, geweldig! Maar dat komt mede door de zuinige en oplettende eigenaar ;)
 
mooie prestatie van auto en berijder inderdaad, ken iemand met een VW Bora 1.9 TDI die stond een half jaartje geleden op 830.000....rijd nu nog steeds. originele motor, volgens mij wel een keer bij 700 nog wat k de turbo vervangen.
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Mikie
573.000

Er wordt helaas niet zoveel gereden laatste tijd.
Maar de auto rijdt nog goed. Net nieuwe oliebeurt gehad en bij 590.000 wordt voor de derde keer de distributieriem vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Ik ben een rustige rijder.

Op zen tijd rij ik dan op snelweg in de 4e versnelling ipv 5e.
Dat is voor mij " af en toe lekker op z'n staart trappen "
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Inderdaad nog met originele roetfilter.
Alles nog origineel. Vandaar dat ik dus op zen tijd in de 4e versnelling rij op snelweg om de roetfilter schoon te branden. En dan niet 5 min maar zeker 20 min.
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
Ik let er zeker op.
Hoe ik het weet regenereert de auto elke 800 km.
Maar omdat ik op meestal op snelweg rij merk ik daar niet zoveel van, en als ik het merk op snelweg dan schakel ik altijd naar 4e versnelling terug en rij ik voor zeker 20 min in de 4e versnelling.

En soms komt het voor dat als ik de auto parkeer en ik zie dat de auto aan het regenereren is dan schakel ik de auto NOOIT uit totdat die klaar is!
 
Volkswagen  Polo 6R 2011  1.2 tdi bluemotion 101 pk EGR OFF 
  • Geweldig
Waarderingen: BlackDiesel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!