2010 Volkswagen Polo

Dit groen is ook mooi
djaggo-albums-djaggo-s-album-picture1462-4ff372210b979-miky1501-123683-20308.jpg
 
Van de winter gaan we aan de polo werken.
Wil hier en daar wat groene accenten toe voegen aan de auto.
Wil andere koplampen en achterlichten.
Dan verlagen en heel mischien nog 18 inch velgen ligt er aan hoe het staat met 17 inch
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Nou eindelijk een bedrijf gevonden die ik wel aan me auto wil laten werken in enkhuizen.
Die gaan me spiegelkappen groen maken en nog wat andere dingen die ik nog verzinnen moet:mrgreen:
Ook gaat mijn polo er deze winter aan geloven dat ie lager gaat.
Ook ga ik al mijn verlichting van led lampjes voorzien.
Ben nu nog op zoek naar een mooi setje achterlichten het liefst de donkere alleen kan ik ze nergens vinden.
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Wat Gewoonjan zegt
Overigens was dit de eerste de beste winkel die ik vond die ze hebben, maar je kunt ze volgens mij op best veel plekken krijgen. Ik meen zelfs bij de dealer.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Ben al dagen opzoek naar een voor onderlip die een polo r-line ook heeft:smile:
Als ik die heb gevonden laat ik me delen groen wrappen.
Zaterdag met een vriend van me naar een bedrijf kijken voor billstein schroefset kijken of we voor twee setjes een leuke korting krijgen :)
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!