2010 Volkswagen Polo 6r

Welkom;)
Blij dat we nog met een meisje meer zijn;)
Want we zijn in de minderheid:(
Zeer mooie Polo en versta je helemaal dat je er fier op bent.
Ik voel hetzelfde als u voor de Polo;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Anoukkk, welkom op het forum. Dat heb je netjes gedaan, 19 jaar en nu al in een mooie Polo 6r rijden.
Maar euhhh, Manon stelde zich als meisje voor door middel van een foto van haar zelf (uiteraard op aandringen van de mannen hier op het forum), dus ik zou zeggen.................:mrgreen: ;)

Haha ja dat is waar op aandringen van al die mannen;)
Je bent dat nog nie vergeten he ;)
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ja idd Tim heeft gelijk.
Ik heb al enkele van jullie op Facebook dus dat ik al gezien heb.
Maar heel veel van jullie heb ik nog maar enkel de Polo gezien maar jammergenoeg niet de bestuurder.
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Hoi jongens en manon haha.
ik heb inmiddels wat foto's gepost in het smoelenboek.
dit is mijn tweede eigen auto, ik ben ook zeer dankbaar dat ik deze auto mag rijden. Zoal ik al zei wil ik er graag nog hét e.e.à. Aan veranderen maar dat zullen jullie allemaal te zien krijgen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!