2010 Volkswagen Polo 6R

Ik zag dat je via Volkswagen bij ABT me polo kan late chippe, helaas kost dit wel even €1500 :( dus zoek eigenlijk een goed bedrijf die dit eventueel zou kunnen doen. Met betrekking tot de velgen zijn er genoeg, ik weet alleen nog niet wat. Ik had eerst mooi DOTZ velgen gezien maar die pasten er weer niet onder Stick Out Tongue dus ben een beetje aan het oriënteren :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Huh, abt tuning voor de 1.2tdi? Lol, die is nieuw voor mij:lol:
Ikzelf rijd met een chipje van JD en dat bevalt echt superBig Grin

Qua velgen, we hebben 2 sponsoren op dat gebied, dus daar kan je mooi even je ogen de kost geven;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Huh, abt tuning voor de 1.2tdi? Lol, die is nieuw voor mij:lol:
Ikzelf rijd met een chipje van JD en dat bevalt echt superBig Grin

Qua velgen, we hebben 2 sponsoren op dat gebied, dus daar kan je mooi even je ogen de kost geven;)

Ik zal eens kijken wat JD heeft en wat de kosten daarvan zijn :)
Heb jij misschien iets van een link voor mij met betrekking tot velgen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik zal eens kijken wat JD heeft en wat de kosten daarvan zijn :)
Heb jij misschien iets van een link voor mij met betrekking tot velgen?

JD is wel duurder dan Ventura, ik zeg het maar alvast vooraf, maar ze zijn het geld meer dan waard!
Sowieso alleen al qua klantvriendelijkheid als je het mij vraagt;)

Enneh voor de velgen, er staat links boven in op bijna elke pagina een menuutje met sponsor banners, daar kun je gewoon op de gewenste sponsor klikken en dan wordt je doorgestuurd:mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Hallo,

dat witte halogeen licht. Zijn dat gewoon andere lampjes en is dit makkelijk te monteren?
Beste Michiel,

Dit zijn H4 lampjes met een blauwe glaskleur. Je standaard lampen zijn ook H4 dus gewoon compatibel, het is even kwestie van je koplamp eruit halen (staat in de handleiding van je bijgeleverde volkswagen boekjes) en dan je H4 lampje uit je koplamp unit halen en de nieuwe er in zetten. De lampjes die ik heb zijn van 1 of ander Chinese fabrikant (staan ook allemaal van die Chinese tekens op) en kan je vinden in het Autostyle boekje :) ik heb ze zelf bij Otosam in Hoorn besteld.
Superwit blauw H4 100/90W/4000K 2pcs in box - AutoStyle.nl Hier een linkje van de lampen die ik ook heb, alleen ik heb de 5000k versie en in de link staan de 4000k versie. Maar dan kan je even zien in wat voor doosje ze zitten :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!