2010 Volkswagen Polo 6R

Whishlist:

- Zwarte Spiegelkappen (pianolak)
- OEM instaplijsten
- Chrome ringen rondom Climatic draaiknoppen
- Highline front bumpergrille met sierlijst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom! Mooie Polo, veel plezier ermee.
Bijzondere radio heb je trouwens, zelf nog niet eerder van gehoord. Is er naast de display nog meer verschil met een RCD310?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Verschil met de RCD310 is dat de RCD510 een touchscreen heeft, een SD-kaart slot én een 6-CD wisselaar bevat (heel apart dat er 6 keer een CD uit die ene gleuf komt).
Wordt niet origineel in de Polo 6R geleverd. De mijne komt uit een Golf6 schade auto. Heb de codekaart etc. dus prima.

Welkom! Mooie Polo, veel plezier ermee.
Bijzondere radio heb je trouwens, zelf nog niet eerder van gehoord. Is er naast de display nog meer verschil met een RCD310?
 
Ja kunnen allemaal MP3 CD's zijn. Verder kan er nog een achteruit-rij camera op aangesloten (met kleurenbeeld) en Bluetooth telefoonmodule. Dat laatste komt nog wel een keer.

Ik hoop alleen niet dat ze hem verwarren met een RNS-510 en hem daarvoor eruit slopen... *kuch*


Klinkt goed! Kunnen die 6 CD's allemaal MP3 CD's zijn? Dan kun je, samen met een SD-kaart, heel wat muziek meenemen :)
 
Zag er afgelopen week weer eentje rijden en vindt het toch een stuk strakker staan, vooral de achterkant lijkt wat groter zonder emblemen. Vandaag de mijne ook maar eens gedaan, netjes uitgepoetst en gewassen uiteraard:

debadged1.jpg


debadged2.jpg
 
Top, ziet er strak uit!
Maar zou je dit soort dingen in je garage willen bespreken?;)
Dan krijgen we namelijk geen wildgroei van dergelijke topics;)

Edit, ik heb even de berichten naar je garage verplaatst
 
VW  6R  1.2TDI 
Zwarte spiegelkappen gemonteerd, en Dak gewrapped na veel discussie; vrouw wilde glazend, ik wilde mat, het is Carbon-look geworden! Zit heeft een zijdeglans-achtige look (lijkt op de smartphone-foto´s harstikke mat maar dit is niet) die mooi breekt met de glazende delen. Het lijkt wel een fabrieksdak. De buurman vroeg of ik nou mijn auto ingeruild had voor hetzelfde type en kleur, lol!

dak1.jpg


dak2.jpg


dak3.jpg


Inmiddels ook al staande gehouden door iemand bij ons in de straat met een witte Ibiza; "Waar hedde gij da late plakke?!" Dat wil ik ook!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!