2010 Volkswagen Polo 6R Polo

Dank!

Ohw, ik wist niet eens dat ik dit aangemaakt heb.

Dan maar toch een korte introductie:
Sinds deze week eigenaar van een R6 BM uit 2010.

Daar zijn al volgens mij de volgende aanpassingen via de VAG-COM in aangebracht:
- bochtenverlichting
- autolock

Verder denk ik erover om de volgende aan te passen:
- Led DRL, kentekenverlichting en interieur verlichting ( als ik weet welke lampjes ik moet hebben en zo goedkoop mogelijk kan inkopen)
- wellicht grotere velgen ( denk erover mat grijs/zwart indien mijn beurs dit toelaat )
- spuiten van remklauwen en trommelrem ( als ik weet hoe ik dit precies moet aanpakken )
- Needle sweep (indien mogelijk)

Verder twijfel ik of ik een H4 xenon setje van Q-Line wettelijk mag voeren. Ik heb er een thuis nog liggen maar weet niet of dit incl canbuss is, de doos/handleiding beschrijft daar niks over. Indien dit niet mogelijk is, gaat de Xenon setje in de verkoop.

Daarnaast leek mij een Coming Home functie ook wel mooi, maar als ik het goed begrepen heb, is dit niet zo eenvoudig?

Al met al nog veel te doen, maar ben ook niet van plan deze wijzigingen allemaal tegelijk door te voeren. Allereerst eerst rustig van de auto genieten.
 
Vandaag eindelijk een avondje vrij, dus eindelijk mijn drl lampjes vervangen met Led lampjes.


Lekker goedkoop via ebay en zelf geplaatst. Met de door jullie opgezette how-to was dit geen probleem. Heb geen draadje hoeven om te draaien, enkel de led 180 graden te draaien en zonder foutmelding.


Het weer zat echter niet mee aangezien het wel veels te warm was.


Volgende stap om de remmen te spuiten. Vraag me af wat handig is, weghalen of afdekken en waar moet ik specifiek op letten?

Morgen zal ik de fotos uploaden, helaas gaat dat niet via de tapatalk app

Update: het heeft even geduurd maar hierbij de foto's:
Voorheen:


Nu:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!