2010 Volkswagen polo 6R 1.4 Highline

Een van de twee polo's waar we hier in ons huishouden mee verplaatsen
Merk
Volkswagen
Model
polo 6R
Uitvoering
1.4l Highline
Kleur
Deepblackpareleffect Metallic
Bouwjaar
2010
Het is een 1.4l highline met o.a. licht en zicht pakket(o.a.regen/licht sensor), climatronic en rns310
Enige opties die missen zijn stoelverwarming, xenon, pdc en MFstuur.
Verder zit er zowat alles op wat er toen leverbaar was toen we deze besteld hadden.
Teminste wat ik me kan bedenken zo :grin:

Inmiddels hebben we er een kleine 60k op de teller gezet in de 3.5 jaar dat we deze hebben
Het enige aparte probleem wat we hadden een poosje terug was de waterpomp.
Deze is begonnen te lekken bij 45.000km ongeveer. Alles is onder garantie vervangen.

Haar polo blijft inprincipe gewoon origineel.
De tweede polo als die er komt zal wel wat meer gemod gaan worden.
 
En we zijn rond :mrgreen:
Nu nog maar ff hier bij zetten, het is immers ook meer onze garage.
De zwarte krijgt er een zusje bij.
We hebben vanmiddag iig de knoop door gehakt en de handtekening onder het contract gezet.
Over een kleine 2 week zal ze vergezeld worden door een Peppergrijze 1.2TSI 90pk van 2012.
Dan zal ik ook foto's plaatsen en de verdere details natuurlijk.
o.a RNS310/5 (weet zo nu meer welke van de twee) en multimedia interface in dashboard kastje, cruise controle, boordcomputer,midden armsteun zijn de belangrijkste dingen
Meer details als de 2e ontvangst is genomen ;)
 
Wat een gedoe is het om een kapot lampje te vervangen....:|
Na dik 4 jaar had een van de dimlichten het opgegeven.
Kortom ff lampje wisselen. Met andere woorden koplampen moesten er gewoon kompleet uit wil je er een beetje bijkunnen...
Gelijk dan ook maar de andere kant ook mee vervangen, was nu toch al bezig met eentje. en geen zin om over een poosje nog een keer weer het zelfde te doen :mrgreen:

attachment.php

attachment.php




Ook nog ff aan de laptop gehangen en ff gekeken.
Ook bij deze Autolock boven 15kmh en unlock bij sleutel verwijderen, tear wiping en snelheidsafhankelijke ruitenwisser optie aangevinkt.
Helaas heeft de highline, teminste onze highline dan geen optie voor bocht verlichting.
Is wel te activeren met vagcom maar werkt niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hmmmmmz
vrouwlief klaagt over de climatronic... ventilator heeft een eigen leven zo lijkt het.
ff snel uitlezen en ja hoor:

1 Fault Found:
01273 - Fresh Air Blower (V2)
000 - - - Intermittent

En deze komt ook steeds terug...
Kortom dat wordt denk ik maar ff naar de garage voor een nieuwe ventilator motor.
Als ik me niet vergis en de tekeningen kloppen hangt deze achter het dashboardkastje en kan ik deze zelf wel vervangen hoop ik.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!