2010 Volkswagen Bluemotion

Volgende week mag ik mijn polo BM opgaan halen. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen. Ik verwacht natuurlijk goed anders had ik hem niet gekocht...Heb nu nog maar kleine dingen veranderd zoals carkit, PIAA lampen set, trekhaak en kenteken platen met opgelegde letters. Misschien dat ik er met tijd andere wielen (groter) onderleg en zo een zomer en winterset kan maken..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i High Line 
Hoi, Ja deze zijn door de dealer zelf aanbevolen en er zit een jaar garantie op.. Dus ik ben benieuwd.. Maar hoop natuurlijk dat ik er geen last van zal hebben en dat ik gewoon een stuk meer licht heb..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i High Line 
Nou deze week eindelijk m'n auto kunnen halen en ik moet zeggen bevalt me prima ! Nu alleen nog een winter set zien te scoren daar ik de banden van m'n huidige set toch niet kan gebruiken ( logies is ook voor een citroen C4 ). Gelijk de foto's maar aangepast ipv de dealer foto's..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i High Line 
Zoals vele had ik ook last van weinig zicht met de standaard H4 koplampen.. Vandaag de bestelde H7 units binnen gekomen en deze gelijk gemonteerd. Straks als ik naar huis ga eens kijken hoe blij ik er van wordt..
Deze week ook een winterset gezien en die kan ik zaterdag ophalen zodat we veiliger de winter door kunnen komen.
Foto's volgen nog..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i High Line 
MarcPolo :"Dat is echt een verschil tussen H4 en H7 koplampen. Wis niet dat er zoveel verschil in zat "

Ja dit is inderdaad een heel groot verschil ! Ik ben ook nog gezegend met nachtblindheid dan zijn die H4 pitjes echt een ramp..
Heb voor de H7 nu ook PIAA extreem white's in bestelling staan welke er straks ook nog in komen.. Ik hoop dan helemaal licht in de duisternis te hebben..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i High Line 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!