2007 Volkswagen Polo

Dank je,
Heb wel wat plannen, niet heel bijzonder....

Heb de Polo volledig standaard gekocht, is een Ex-lease, nooit in gerookt, ben de 2de eigenaar nu.
Nadat ik de Polo heb gekocht op 29-6-2013 heb ik deze bijna helemaal gestript, interieur eruit en alles grondig schoongemaakt.

Ook gelijk het volledige meguiars assortiment erover heen gegooid.
Als laatste de auto volledig in een Teflon laag gezet, 24 uur in de garage laten staan en daarna uit gaan poetsen.
Met een heel goed resulaat Big Grin

Heb inmiddels mistlampen erin zitten, Nouja.... de roosters met de lampunits, zit verders niets in, ook geen kabelboom.
Just for the looks :)


Plannen zijn nog:

Schroefset ( al besteld, komt eronder als ik ergens een gaat kan vinden)
Helaas (of gelukkig) is me rechter achterschokdemper lek gegaan :)

Remmen upgrade, naar GTI of BB-kit.


17 inch velgen
Nog niet helemaal eruit wat voor velgen....

Speakers in de achterpanelen bouwen


Ramen blinderen


Voor de rest ben ik heel erg tevreden over de polo, zuinig, genoeg ruimte, stil.


Voor de vorm hier mijn auto historie:

Opel Astra 1.4 ( ongeveer een flintstone auto zoveel zat er niet op )
Opel Astra GSI 16v met 210 pk op de wielen.
Subara Impreza GTT Wings west edition, 340pk op de wielen. ( automaxx 0-200 sprint in 9.1 seconden )
VW Golf III GTI, volledig standaard.
Seat Ibiza Cupra mk III, 290 pk op de wielen.
Mini Cooper S JCW, hier heb ik maar een half in gereden, wat een zuip-bak was dat, 1op6/7 gemiddeld.

En nu dan de Polo
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!