2007 Volkswagen Polo 9N3 GTD

Goede avond,

Ik heb verzaakt om tijd vrij te maken voor het leukste forum op het internet.
Sinds Maart heb ik een nieuwe baan en dat kost enorm veel tijd en energie.
In de weekenden heb ik wel de tijd gehad om een en ander aan de Polo te doen.

Het volgende is inmiddels gebeurd:

* Remklauwen rood geverfd.

* Xenon projectors ingebouwd.
- Hierover ben ik niet te spreken. Aangezien ik de koplampen niet meer open kan maken moet ik dus opzoek naar nieuwe...
Ik zit te denken aan originele Touran koplampen met OEM xenon. Deze passen een op een alleen de kabelboom is anders.

* Automatische verlichting schakelaar + kastje ingebouwd.
- Inclusief coming home en leaving home.

* APK gekeurd
- Zonder problemen er doorheen.

Tevens ben ik sinds vandaag in het bezit van een originele set Polo CUP editie velgen.
Ik heb het setje gekocht wat op marktplaats stond en hier genoemd werd in het gespot hoekje.



 

Ik heb de bekeuring inmiddels binnen deze bedraagt: €450 + €7 administratie kosten.
Direct na ontvangst ben ik in verweer gegaan en dat traject loopt nu.
De officier van justitie heeft de betaling on hold gezet en ik wacht op een vervolg brief.
Ik heb een aantal stukken opgevraagd welke mijn kant op moeten komen.
 
Dat is goed nieuws over dat je weer werk heb!

Jammer dat het niet gelukt is met de projectors ik wost niet dat de touran koplampen hetzelfde waren en een stekker ombouwen is ook niet zo heel moeilijk lijkt mij!

Mischien kan je het stekkerschema zo opvragen bij de vw f ergens anders!
Erg mooie velgen snel wat rubber erom en dan is de polo erg strak!

Hou ons op de hoogte! En niet meer zulke boetes rijden hoor das een partij geld pfff.
 
Ha Rob! :)

Goed om weer wat te lezen, mooie updates! Wel lekker doorgegaan zo te lezen.

Dat van de Touran koplampen ga ik even volgen! Van welk model passen deze 1 op 1? Heb je foto`s van de projectors nu?
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Dat is goed nieuws over dat je weer werk heb!

Even ter verduidelijking. Ik had een baan maar ik heb een carrière stap gemaakt.

Ha Rob!
Goed om weer wat te lezen, mooie updates! Wel lekker doorgegaan zo te lezen.
Dat van de Touran koplampen ga ik even volgen! Van welk model passen deze 1 op 1? Heb je foto`s van de projectors nu?

De koplampen van een Touran van 2006 tot 2010 passen ook in onze Polo.
*Dit blijkt dus niet zo te zijn...*



Gezien de prijs van de velgen kan het nog even duren voordat ik de lampen erin ga zetten.
Het moet allemaal wel leuk blijven natuurlijk.

-EDIT-
Als ik er aan denk zal ik vanavond na mijn werk een foto maken van mijn huidige koplampen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu ik dit zie blijkt inderdaad dat het niet gaat passen. Ik heb het gelezen op het duitse forum polo9n.info.
Hoewel ik aan de grens woon is mijn Duits erg slecht.

Waarschijnlijk heeft de persoon op het duitse forum in dat geval het binnenwerk vervangen met een originele projector en ballast.
Van wat ik er van begrepen heb is het in ieder geval met originele vw spullen omgebouwd.

Nog wat meer uitzoekwerk blijkt wel..
 
Het lichtbeeld is lang niet zo mooi als originele Xenon verlichting. De cutoff lijn is knoepie hard.
Omdat mijn auto nogal stug is en veel kleine oneffenheden uit het wegdek moet halen zie ik de cutoff lijn de hele tijd voor mij op en neer dansen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!