2007 Volkswagen Polo 9N3 GTD

Ja af fabriek heeft mijn Polo ook cruisecontrol.

Ik heb al gezien dat er veel verschillende stuurkolomschakelaars zijn met MFA/FIS en Cruise.
Geen idee welk onderdeel nummer ik nodig heb. Wil je eens mee kijken?

-EDIT-
Ik denk dat ik dit onderdeelnummer nodig heb: 6Q0 953 503 DA
 
Er zijn 2 verschillende soorten kolomschakelaars.
-Met MFA (deze is voor Polo's met boardcomputer)
-Zonder MFA (deze is voor Polo's zonder boardcomputer)

Er zijn volgens mij geen speciale kolomschakelaars voor Polo's met FIS. Jij hebt de "met MFA" nodig.
 
1,5 á 2 weken wachttijd?
Afgelopen woensdag een afspraak gemaakt voor a.s. woendag.
Maar bij mij is het alleen maar een diagnose van (hopelijk) een uurtje.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Geloof me mannen, als hij erin zou zitten hadden jullie dat allang geweten. ;)
De tellerbak en de stuurkolom schakelaar liggen nog even op de plank.

Het enige moment waarop ik het zaakje kan laten inleren door VAG Techniek is een zaterdag.
Vaak heb ik wel iets gepland staan op een zaterdag dus dat is even wachten op een geschikt moment.

Daar bovenop is het erg druk op de zaak en dat zorgt er voor dat ik in de avond uren wat minder actief ben op het forum.
Ik werk in de automatisering en heb vaak geen zin meer om s' avonds nog achter de computer te kruipen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!