2006 Volkswagen polo

Welkom erg dikke wielen ben er gek op! Staat super op de polo welke schroefset heb je?

Heb je niet 185/35/17 banden?

Nog verdere plannen ermee?

Dankje! ik heb de wielen nog maar net, en ben er zelf ook super gek mee.

hij staat nu op een fk schroefset. maar kan helaas niet lager. volgend seizoen maar eens een ander setje wat lager kan, jullie tips ?

rijd idd op 185 35 17 banden.
 
Erg mooie Polo!!
Had niet gedacht dat gouden velgen zó mooi konden staan op een zilveren Polo...

Ook foto's van het interieur (dubbeldin)?

Dankje wel! ben er gek mee haha. ik ook niet maar ben blij met het resultaat. er zit op het moment een dubbel din in van alpine. maar deze gaat er waarschijnlijk binnenkort uit voor wat anders. de rest van het interieur WORD creme leder. (oude set van maikel)
 
Er is een RNS510 versie speciaal voor de Transporter T5.
Deze heeft niet de ronde vormen zoals bij de Golf 6 en andere modellen.
Hij is maar ietsje breder dan dubbel din. Je kunt je dashboard er op aanpassen.

Probleem is alleen dat de Polo Canbus 1.6 gebruikt terwijl de RNS510 Canbus 2.0 verwacht.
Je zult dus met een Canbus emulator adapter moeten gaan werken om het te laten functioneren.
Mocht je hier mee aan de gang gaan dan ben ik erg benieuwd naar het resultaat!

Ffc.jpg
 
mooie wagen, goud kleurtje staat er goed onder, alleen zou er wel een setje bbs rc 041 vet onder staan Stick Out Tongue stond laatst 1tje te koop in't goud maar is al verkocht voor een zeer schappelijke prijs.
interieur is ook rette dik!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!