2003 Volkswagen polo

hallo,

Dankje het is mijn eerste auto dus ben er zeer blij mee.
k heb vandaag op het werk een andere gril besteld, een met chrome sierlijsten.
en ik ben nog opzoek naar een extra set velgen het liefste zelfde als er nu onder zitten.

gr. niels
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Mooie velgen zitten er onder.
Ik heb zo`n grill die je wilt hebben. Dat staat erg mooi kan ik je zeggen.
Om wat voor uitvoering gaat het?
Wens je veel rij plezier toe Niels.
 
hallo allemaal.

gister begon in een het storing's lampje te branden op me dashboard.
vanmiddag uitgelezen en bleek iets met koelwater sensor te zijn komt dit vaker voor bij deze auto??
na het wissen was de fout weer weg.

gr. niels
 
heb inmiddels een extra set velgen gekocht deze worden in deze dagen geglaspareld en gespoten .
zijn zelfde velgen als er nu onder zitten maar dan 16" i.p.v. 15"
in middels ook 9N3 achterlichten gemonteerd en nieuwe radio volledig aangesloten.
nu nog de houder voor m'n telefoon goed vastmaken en dan is hij wel naar mijn wens.

toekomstige plannen zijn eventueel nog een paar speakers in de panelen naast de achterbank monteren.
zitten al wel roosters maar nog geen speakers.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!