2001 Volkswagen 6n2

Ik snap wat je bedoeld maar ik vind helaas het logo te veel in de mooie lijnen in de neus breken.
Echter bij een GTI gril vind ik wel dat je gelijk hebt.. :)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Zaterdag dacht ik weer eens de BBSjes onder de polo te leggen.. Toen ik bij het 4e wiel was raakte mn sleutel van de slotbouten beschadigd waardoor ik ze niet meer los kan draaien. :evil: :evil: :evil:
Nu staat ie dus op 3 BBSen en 1 Toora velg..
Vanmorgen maar meteen even contact opgenomen met McGard en 2 nieuwe besteld voor het geval dat er weer eens 1 beschadigd.
Ze zouden ze vandaag opsturen, maar dit kan nog een weekje duren vanuit Duitsland.
Dus ik heb zo het vermoeden dat ik helaas niet naar MIVW kan.... Jammer..
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ik heb er niet mee gereden omdat de omtrek van de een groter is dan de ander. Geen zin om alles kapot te rijden.
Maar gisteren is mijn pakketje uit Duitsland binnen gekomen dus probleem opgelost.
1 klein minpuntje... Ik had er 2 besteld en er is er maar 1 geleverd. De ander word nagezonden.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ja denk het wel. Ik had denk ik anders ook wel gegaan met m'n Transporter. Maar nu dus gewoon met de Polo.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Niets bijzonders hoor..
Is en blijft mijn werkbus dus hier is niets aan aangepast.

9426522109_abe2b2c762_c.jpg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Het einde is erg dichtbij.
Vandaag de polo ingeruild op een nieuwe polo.
Het is een 5 deurs silkblue Polo Blue GT geworden met DSG.
Met diverse leuke opties:
-Executive plus pakket, met daar in: RNS315, telefoonvoorbereiding plus, middenarmsteun, Alarm plus.
-Bi-xenon verlichting
-Climatronic
-Multifunctioneel leder stuurwiel met tiptronic
-Deactivatie bijrijdersairbag.
-Antraciet 'Montani' velgen

Ook nog een extra jaar fabrieksgarantie erbij kunnen onderhandelen en een hele leuke korting.
De afleverdatum zit ongeveer op half December maar zal zeer waarschijnlijk 2 Januari op kenteken komen.
Dat word dus nog een hele lange 2,5 maand wachten..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Inderdaad best jammer dat ie weggaat..
Voor mn vriendin was dit haar eerste wagentje, dus zij baalt stiekem nog het meest.
Maar ze/wij verheugen ons natuurlijk wel erg nu op de nieuwe.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!