2001 Volkswagen 6n2

Dank je wel.
Ja ik was al een hele tijd lid op dit forum, maar was helaas mn wachtwoord kwijt.
Normaal zit ik veel op het vwpolo.nl forum, maar vond dat het eens tijd werd mij hier ook eens voor te stellen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Ja hoor, plannen en dromen zat natuurlijk.
Maar ik weet niet hoelang de Polo nog in mijn bezit blijft. We zijn voorzichtig aan rond aan het kijken naar een nieuwer model.
Deze hebben we nu ongeveer 5 jaar en veel plezier van gehad, maar mijn wederhelft wil graag wat nieuwers/ luxer.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Dank je wel jongens.
Tja, wit vind ik gewoon erg mooi staan bij de kleur van de carrosserie. ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Zo, het is hier ff stil geweest.
De polo heeft een flinke tijd bij een bevriende monteur gestaan omdat er een vervelende storing in zat die we maar niet weg kregen.
Hierdoor liep de polo heel vervelend.
Ook hij werd hier op een gegeven moment knettergek van.
Er is zelfs een andere ECU in gekomen en ingeleerd op mijn sleutels, maar het probleem bleef er in zitten.
Afgelopen week heb ik m weer op mogen halen, en meteen een leuke update.

De airrideschakelaars zijn vervangen voor originele raamschakelaars uit een 6kv met nieuw dash.
Ziet er toch weer net iets netter uit vind ik.

8754726520_737279df5f_z.jpg


En nog ff een fototje omdat het kan.

8754123289_f7bc30c5dd_c.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Het probleem was dat ie soms op 2 cilinders leek te lopen en niet boven de 2000 toeren kwam.
Het bleek nou de sensor in het gasklephuis te zijn.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Nee, dit kwam niet specifiek naar voren bij het uitlezen.. Er kwamen diverse storingen naar boven.
Na alles doorgemeten te hebben kwamen we er achter dat het signaal uit de ECU soms helemaal weg viel.

Maar het is opgelost nu, gelukkig.
Nu kan mijn vriendin (die de auto dagelijks gebruikt) weer lekker rondtouren.
We wonen in Eindhoven maar ze werkt in Den Bosch. Dus die is blij dat ze niet meer iedere dag met de trein hoeft te gaan.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!