2000 Volkswagen Polo 1.6 16v gti

Welkom! Leuk hoor, zo'n 6N2 GTI! Big Grin
Hopelijk blijft verdere pech je bespaard, en kun je lekker aan de slag met je voorgenomen plannen! Ben benieuwd naar de uitvoering en vorderingen, dus houd ons op de hoogte ;)

Vraagje: als je een rechter Engels achterlicht gaat monteren, hoe doe je dat dan met je achteruitrijlicht?

Veel plezier op het forum, met je Polo en met de uitvoering van je plannen!
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
bedankt voor de reacties allemaal !

@demercer ik ben zelf ook aan het rondkijken hoe het met het achteruitrijlicht zit, maar ik voorzie geen grote problemen

@arnovdheiden de bak is al gereviseerd door de vorige eigenaar, dus hopelijk kan ik er voorlopig nog tegenaan, hij jankt nog niet en schakelt nog prime

@Ruittie, klopt hij is helemaal origneel ! heb hem echt van een liefhebber over genomen, en ik zal hem zelf ook bijna zo goed als origineel houden, aanpassingen die ik zal doen zullen allemaal OEM onderdelen zijn.

Binnenkort eens ff nieuwe foto's uploaden !
 
ff een nieuwe update;

Heb mijn rode rand voor de grill uit UK ontvangen gelijk ff gemonteerd !
Staat zoveel beter dan, nu lijkt het teminste op een echte GTI !!!

Voorderest heb ik 2 nieuwe emblemen besteld uit amerika, puur omdat ik de chrome
niet vind staan. En cleanen is niet mijn ding.

Allebei zijn een combo van mat zwart en rood dus hopen dat ze snel binnen zijn, en dat het weer boven null is zodat ik verder kan !

Hoop er trouwens snel ff foto's van te kunnen plaatsen !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!