2- din navigatie systeem Kenwood Dnx 7250dab

Dag allen,

Geen vraag maar puur ter kennisname!

Een aantal weken geleden is mijn mooie Rns 510 uit mijn auto gestolen in Utrecht. Als vervanging wilde ik een systeem wat minstens zo compleet zou zijn, dit wilt zeggen;
-DAB+
-Bluetooth
-Achteruitrijcam
-Sd mogelijkheid
-Mirroring aan je telefoon (iphone/android)
-Diefstal ongevoelig

Na veel zoeken kwam ik dan ook bij de Kenwood Dnx7250dab, de enige 7 inch die aan al deze eisen voldoet! Ik dacht dus ook dat ik een top systeem zou hebben. Voor 1300 euro excl. inbouw mag dat ook wel.

Na enkele dagen kan ik zeggen dat het absoluut niet bevalt.
De display dimt niet automatisch, erg vervelend in het donker.
Het systeem werkt op Windows CE en dat merk je, het is traag en werkt met horten en stoten.
De DAB+ (de belofte van de toekomst) stoort vaak.
De mirroring van je telefoon werkt niet goed, deze kun je niet bedienen als je rijdt en ook niet als je stil staat..
Het geluid van de navigatie kun je niet dimmen ten opzichte van het algemene geluid, het hele geluid valt dus uit.
Verder zit er een prachtig mooi mechanisme op waarmee je het scherm vanuit verschilden hoeken kan bekijken en je de display ook kan afnemen. Na één dag kreeg ik het frontje er al niet meer op en nu krijg ik hem er met de grootste moeite op.

Al met al verwacht ik dit niet van een systeem van dit bedrag. Naar mijn idee is een een standaard computer systeem waar een mooi laagje opgezet is en daar houdt het dan ook op. Ik wil dan ook een andere.

Heeft iemand hints of tips?
 
Whahaha.. er word ook zo een slot voor verkocht hea.. Hoe hebben ze je auto ingebroken? Gwn ruit ingeslagen ofzo..
Dat klopt en dat ziet er niet uit. Ruitje ingeslagen, navigatie weg, leren R - line stuur beschadigd, slot geforceerd en kapot. Het is dat de hendel van de motorkap er niet op zat anders waren m'n xenon koplampen misschien ook wel weg.
 
Ja de verzekering dekt dit, vandaar dat ik deze nu heb. Ik wil geen RNS 510 meer want dan gaat meneer de Marokkaan er weer vandoor met mijn navi en alle bijkomende schade.

Minder hoor. Iedereen ziet zwart haar en denkt aan een Marokkaan. Kan net zo goed een Egyptenaar zijn of een Afghaan, ziet er voor andere allemaal hetzelfde uit.

Zulke uitspraken zou ik fijner vinden als we die achterwege laten op dit forum. Eind van de rit zijn we allemaal mensen en eind van de rit zijn er altijd wel rotte appels. Ongeacht religie, afkomst of huidskleur.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Minder hoor. Iedereen ziet zwart haar en denkt aan een Marokkaan. Kan net zo goed een Egyptenaar zijn of een Afghaan, ziet er voor andere allemaal hetzelfde uit.

Zulke uitspraken zou ik fijner vinden als we die achterwege laten op dit forum. Eind van de rit zijn we allemaal mensen en eind van de rit zijn er altijd wel rotte appels. Ongeacht religie, afkomst of huidskleur.

Ben ik met je eens Ipolo.. jammer dat het een paar rotte appels zijn die het voor de andere mensen verpesten..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!