1x R-Line, 2x R-Line, 3x R-Line

_Maarten_

Bekend lid
973
1
444
92
Ik kom regelmatig 1x R-Line, 2x R-Line, 3x R-Line kreten tegen.
Wat wil men hiermee zeggen?
1x R-Line alleen optisch aan buiten zijde?
2x R-Line optisch buiten en binnen R-line uitgevoerd?
3x R-Line optisch buiten, binnen R-line uitgevoerd en de grootste motorisering?

Gewoon benieuwd :sweatsmile::innocent:
 
1 en 2 zijn correct, 3 weet ik niet. Het is geen officiële benaming van een R-line, het zijn termen die vooral bij een verkoop worden genoemd.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Klopt, staat voor exterieur, interieur(afgeplat sportstuur audi, soms rond) en de rest 3e s line staat voor sport onderstel,

Maar let op er wordt heel vaak geadverteerd met 3x s line, terwijl er alleen een s-line embleem aan de buiten kant staat en een sportstuur en daar durven ze de hoofdprijs voor te vragen, dwz ze doen alsof het een pakket is, wat niet bestaat.

Het bestaat niet bij audi. Een kale audi, met een s-line embleem aan de buitenkant met wieldoppen en stoffen stoelen, maar met een sportstuurtje wordt al 3x s-line genoemd.
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
ja das wel maf, want bij een r-line exterieur horen al de velgen. vroeger op de 6r was er niet eens een 1x of 2x. je had gewoon een rline ex- en interieur of niks. bij de 6c kon je kiezen om het interieur achterwege te laten. en de velgen zaten er geloof ik altijd op, tenzij je een andere set bestelt.
 
3x r-line hebben ze afgekeken van Audi advertenties, daar zie je het vaak staan. Het is nooit officieel gebruikt door audi zelf. Meestal wordt bedoelt: 1x r-line = buitenzijde. 2x r=line is binnen en buiten, en de 3e staat voor het sportonderstel.

Ik heb me goed verdiept in deze materie en je hebt gelijk.
Mijn Polo heeft toevallig ook 3X R-Line.
 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!