19inch velgen onder de Polo AW

ik heb 17" velgen er onder liggen, type rally racing.
op de site van OZ Racing kan je best es bij car configurator kijken, want OZ heeft een hele reeks van leuke velgen op hun site staan. smaken verschillen nu eenmaal.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Highline  1.0 TSI 95pk / chip 140pk 
dacht ook eerst 18" te leggen, maar kwam van 16" standaard en men rug is ook nie meer van de jongste en was ook weer een stuk duurder en zo.Stick Out Tongue
18" en 19" wielmaat staan ook niet op mijn papieren van de wagen bij specificaties, en aangezien ik maar 1 set wielen gebruik en 17" er wel op staan als toegestaan ben ik daarvoor gegaan.
 

Bijlagen

  • tempImageJulvWF.png
    tempImageJulvWF.png
    12.3 MB · Weergaven: 82
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!