1983 Volkswagen golf 1.5

Leuke golf. Maar ik dacht dat dit een polo forum is???!!!

Is het ook, maar dat betekend niet dat het uitsluitend voor polo's is;)
Zo hebben we binnen het team alleen al een Seat Leon en een VW Touran;)

Maar er zal uiteraard wel veel minder tot vrijwel geen ondersteuning zijn voor de andere auto's op dit forum.
Al zijn er altijd mensen die uiteraard wat meer van auto's afweten en evt wel mogelijkerwijs kunnen helpen.

En verder is er op ons forum zeker ook ruimte voor dezelfde auto typen binnen VAG:)
Om zo maar even iemand te noemen, Wjs met zijn ibi fr bocanegra:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Thanks guys. Ik heb hem er ook bijgezet naast mijn polo 6n gti, vandaar! :)
Ik heb de hele binnenkant op de hemel na al 'vernieuwd'. Zoals leder interieur en een andere hoedenplank. plus wat chrome deeltjes.
Hij moet eigenlijk een repaint, maar ik rij er zo zeker niet voorschut mee ivm geen roest of erge schade. Voor de rest komt er via een collega van mij een 1.8 gti blok vrij , dus die gaan we waarschijnlijk overhangen in de toekomst.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!