1973 Audi 80L

Naast de Polo hebben wij nog 2 andere auto's staan. Onze Bora is echt een diryt daily en niet show-waardig. De Audi daarentegen..... Naar mijn mening wél! Net als de Polo hebben we de Audi ook pas sindskort. Een maand nu gok ik en ook de Audi is een import. Uit Zweden en sinds 2018 in NL. Als ik het goed heb meegekregen van de verkoper is hij door Keverland geimporteerd, daar heeft de vorige eigenaar hem gekocht als inruiler op zijn Kever waar hij spijt van kreeg en daarom stond de Audi dus te koop.

Het is een 1.3 met een handgeschakelde 4 bak een rechter buitenspiegel en gordels achterin. Dat waren toendertijd dus opties :) Verder niets. Niets origineels dan, de ophanging is deels BMW E30 schroefset en de velgen zijn 15" Caddy staal.

De Audi is ook op Instagram te volgen: www.Instagram.com/Audi_80_NL

Maar goed, foto's!

Audi_80_14.jpg
Au_die_02.jpg
Au_die_strand05.jpg
Au_die_07.jpg
Au_die_08.jpg
Audi_80_4.jpg
Audi_80_113_2.jpg
 
Wat een gave Audi! Hete Audi destijds geen Auto Union toen deze 80L uit de fabriek kwam?
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Dank jullie wel allemaal. Leuk!

Hij staat bij de RDW ingeschreven als Auto Union Audi inderdaad. Dit is één van de eerste hedendaagse Audi's.

De wielen zijn twijfelachtig... De wens is om er Fuchs onder te zetten :)
Die zijn gaaf! Wil ik misschien ook nog onder mijn busje gooien
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!