18inch velgen

29083

Hallo, ik zag mooie 18inch Borbet velgen, passen die onder mijn Polo AW?
Weet iemand een goede velgen zaak in de regio Den Haag, die ook nog redelijk geprijsde banden kan monteren?
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
goede spullen kosten geld.
je kan voor 500 velgen kopen en er goedkope banden onder gooien.
ga eerst sparen anders en doe het goed.
bezuinig niet op je wielen.
Geld is no issieu!
Maar ik heb geen idee wat een totale set kost met goede banden.
Heb altijd Golf GTi gereden maar de laatste jaren weinig meer met auto’s gehad, mijn zoon van 17 is helemaal autogek en dringt steeds aan op mooie velgen haha.
Zondag maar eens op Vag meeting wat ideën opdoen

Nog 2 vraagjes;
1-kunnen mijn huidige tpms sensoren worden overgezet, of moet ik nieuwe aanschaffen?
2-ik kom vaak 215 breed tegen, kan ik ook wat breder nemen, 225 ofzo, of gaat dat aanlopen?
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Geld is no issieu!
Maar ik heb geen idee wat een totale set kost met goede banden.
Heb altijd Golf GTi gereden maar de laatste jaren weinig meer met auto’s gehad, mijn zoon van 17 is helemaal autogek en dringt steeds aan op mooie velgen haha.
Zondag maar eens op Vag meeting wat ideën opdoen

Nog 2 vraagjes;
1-kunnen mijn huidige tpms sensoren worden overgezet, of moet ik nieuwe aanschaffen?
2-ik kom vaak 215 breed tegen, kan ik ook wat breder nemen, 225 ofzo, of gaat dat aanlopen?
Ik ben niet in de polo aw
Sorry zou t niet weten
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Er past redelijk veel onder de nieuwe Polo in 18 inch. Er is al een topic over mocht je meer willen weten.

Belangrijk is om te weten hoeveel J de velg is en de ET waarde.

Met 7J, 8J en 8.5J kom je al een heel eind. Let wel op de ET waarde.

225 zou geen probleem moeten zijn afhankelijk van de maat van je velgen. Een 8J of 8.5J met een 225-40-18 band bv.
Zou het zelf niet zo snel doen en voor de 215 gaan.

Kijk op de site van Hoogendoornwheels, deze levert de Borbet die je mooi vind. Hij zit in Zuidland.
Een handige site is wheelpope.com voor als je wil je weten hoeveel de nieuwe velgen afwijken ten opzichte van de standaard velgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ronschilder
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!