Voorstellen 18'' Velgen Polo AW GTI 2019

Beste forumleden,
Over 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een Polo GTI. Wie had dat gedacht na jaren BMW te hebben gereden. Om kosten te beperken en verdere waarde daling voor te zijn nu dus een GTI! Ik vertrouw op veel rijplezier.
Op de Polo die geleverd wordt in Reef Blue zitten de standaard 18" Brescia velgen. Daar ben ik niet weg van. Mijn zoektocht levert weinig op, vandaar graag jullie advies.
Ik kwam de Skoda Turini 18" tegen met een iets bredere band. Ik denk dat dit zou moeten passen. Klopt dat?

Verder is eigenlijk het enige redelijke alternatief een velg van OZ (17" of 18") hebben jullie misschien betere ideeën?
Alvast bedankt voor jullie ideeën!
 
VW  Polo AW 2.0 TSI  2.0 TSI 
Welkom. Vrees dat die velgen niet gaan passen want de Octavia waarvan die velgen origineel zijn heeft een steek van 5x112 terwijl de Polo AW 5x100 heeft
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
Van harte welkom. De wielen van de Skoda gaan niet passen zoals eerder vermeld een andere steek en met steek adapters komt je buiten de wielkasten uit

volgens mij hebben ze geen vlak hart en als dat wel is kan je ze laten proppen en laten herboren naar jouw steek
 
Dank jullie wel voor de antwoorden! Ik had eigenlijk vooral naar de ET waarde gekeken en de steekmaat over het hoofd gezien!
Weet toevallig iemand welke velgen er onder de BR Performance GTI zitten? Dat lijkt me 17" ?
 
VW  Polo AW 2.0 TSI  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!