18" Velgen 5x100/112 met 215/35/18 banden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merk; InterAction. Ik heb allen het center logo veranderd en zwart gemaakt.
Formaat; 18" 8J.
5x100 & 5x112 multisteek
ETwaarde; geen idee, staat iig leuk op een ibiza :mrgreen:.
Banden; Novex 215/35/18 zr 84w.

Af te halen omg Ridderkerk.

Vraagprijs: 500euro.

De wielen onder mijn Ibi;
IbiBoc.jpg



De velgen hebben zo'n 2jaar onder mijn auto gezeten, en in de winter worden ze vervangen door stalen velgen met winterbanden.

De velgen;

0.jpg


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


Stoeprand schade op 1 velg, en een kleine buts op een andere;

schade1.jpg


schade2.jpg


Ook is het gepolijste gedeelte wat gaan oxyderen op de velgen, valt wel mee zoals je op de eerste foto's kan zien maar op onderstaande foto is het ergste/grootste plekje;

oxy.jpg


Profiel van de banden;

banden.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Slechte ervaring mee?

Nee, ik heb eigenlijk nooit op banden bespaard en ga wat dat betreft altijd voor A-merken als Continental, Bridgestone, Vredestein, Dunlop en Michelin.

Bij de polo die ik onlangs heb gekocht, werden bij aflevering door de Duitse dealer 2 nieuwe voorbanden gemonteerd van het merk Maxxis. Voor mij de eerste ervaring met een B-merk, in testresultaten scoort dit merk nog wel aardig en daarom laat ik ze zitten, maar als ik ze zelf nieuw moest kopen zou het mijn keuze niet zijn.

Maarre, als iemand goede ervaringen of testresultaten heeft, ben ik natuurlijk wel benieuwd.
 
Mijn Seat is ook geen Audi maar die doet het ook goed. Ik heb geen slechte ervaringen met deze banden, ook geen last van cuppen of iets. Mocht je een test tegenkomen ben ik wel benieuwd maar met deze rant kan ik/iemand niets.
 
Had even niks te doen dus wat betere foto's gemaakt en de beginpost aangepast, 500e!


0.jpg


1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


Stoeprand schade op 1 velg, en een kleine buts op een andere;

schade1.jpg


schade2.jpg


Ook is het gepolijste gedeelte wat gaan oxyderen op de velgen, valt wel mee zoals je op de eerste foto's kan zien maar op onderstaande foto is het ergste/grootste plekje;

oxy.jpg


Profiel van de banden;

banden.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!