18 inch onder poli 6r

Hallo ik heb een vraag ik heb een polo 6r 1.6 tdi niet verlaagd .

Ik heb velgen gezien 18 inch 5x112 steek dus er komt dan een spacer tussen om naar 5x100 te gaan maar min vraag is .

Past 18 inch 225/40/r18 onder een polo zonder aan te lopen ?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 tdi 
En met de zoekfunctie van het forum had je ook kunnen zien dat er nog recent een topic is gemaakt over 18" onder de 6R waar je deze vraag had kunnen stellen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Buiten dat is het ook nog eens moeilijk te bepalen of iets past, als de helft van de info ontbreek.
Zonder velg breedte en ET waarde kan je niet zeggen of het past.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Info word wel gegeven maar zou niet je steekmaat gaan veranderen met spacers oid.
18” inch Oem Detroid passen wel onder 6R
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!