17inch crosspolo velgen met dunlop banden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te koop omdat mijn polo verkocht is, mijn originele VW crosspolo velgen met dunlop banden (alle min 5,5mm)

Velgen zijn compleet met naafkapjes. Hebben stoeprandschades maar zijn niet krom.

Vanwege de schade mogen ze weg voor € 325,-

Voor dat geld kun je de banden nog niet los krijgen.

Voor meer info bel of mail:
2ca841e2-1.jpg
 
Foto's zal ik proberen te maken. Velgen zouden onder een 6R moeten passen, volgens onlinevelgen.nl zijn de steek en ET waarde hetzelfde.

Als je ze voor winterbanden wil gebruiken zijn ze helemaal ideaal, van 2 velgen zijn namelijk momenteel de banden gedemonteerd, om deze van rechts naar links te wisselen, dan hoef ik ze er niet meer op te laten leggen, en jij ze er niet meer af te halen ;)

Ik zeg win win situatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!