16 inch Sebring velgen incl banden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik heb een set 16 inch Sebring velgen liggen die ik graag wil verkopen.

De wielen hebben 2 weken onder mijn auto gezeten en zijn nog geen 1500km oud. Er zitten geen schade's op de velgen.

Ik heb een foto's bijgevoegd, zodat het duidelijk is om welk type velg het gaat en om welke kleur.

750 euro, vaste prijs.

Afmetingen ;

- Velgmaat 6.5Jx16 ET47
- Bandmaat 195/55 R16
 

Bijlagen

  • IMG_0731.JPG
    5.7 MB · Weergaven: 259
  • IMG_0732.JPG
    IMG_0732.JPG
    2.3 MB · Weergaven: 60
  • IMG_0733.JPG
    IMG_0733.JPG
    2.3 MB · Weergaven: 44
  • IMG_0735.JPG
    IMG_0735.JPG
    2.4 MB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Deze velgen moet je via MP toch ook zo kwijt zijn? Ik had ze binnen één week verkocht. In ieder geval succes alsnog (y)
Die kans is zeker aanwezig, alleen ben ik niet bereid geld te betalen voor een advertentie. :tearsofjoy: Heb ook zeker geen haast met de verkoop dus ik hou het voorlopig even bij het forum.
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Even de tekst van een mede forumlid gekopieerd:

Voor een advertentie bij 'banden en velgen' moet je betalen, maar een advertentie bij 'auto onderdelen' en dan 'overige' is gratis.

Wellicht heb je er wat aan :cool:
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!