12v aansluiting kofferbak

Heren,

Misschien voor jullie een appeltje eitje, maar ik wil graag in de kofferbak een 12v aansluiting hebben voor een koelbox, is dit een beetje makkelijk te realiseren ?
 
Dat is wel even iets meer werk dus.......
Er zit al een zekering in het snoer v/d koelbox, is dat niet genoeg ?
Zo niet, met hoeveel moet ik zo'n ding dan zekeren ?
 
Je kan natuurlijk ook het ding erbij prikken op de zekering die je voor je sigarettenaansteker hebt (maar een eigen zekering is uiteraard netter ;)). Die kan je gewoon in het zekeringen boxje vinden dat aan de bestuurderskant zit.

Wat betreft kabels kan ik misschien wel ff in mijn achterbak kijken hoe dat zit (ik heb 12v stekker daar zitten), maar dat word niet voor het weekend dan ;) Ik kan me in elk geval voorstellen dat je die 12v niet langs de speakerkabels naar achteren wil hebben lopen ;)
 
Dat is een hele goeie, er liggen namelijk links en recht speaker kabels, zou het zo erg storen dan of alleen als ik er iets op aansluit pas ?
Als je zou willen kijken heel graag, wie weet kan ik het achter ergens weg halen, zou wel zo makkelijk zijn Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!