12 volt aansluiting bagageruimte

Hoi Allemaal,

Misschien dat iemand hier op het forum het weet. Vanaf productie week 24 2010 wordt er geen 12 volt aansluiting meer geleverd in de vw polo (in mijn geval blue motion).

Weet iemand of dit naderhand is in te bouwen, heb nu een verlengsnoer liggen vanaf voor in de auto naar achteren.

Hieronder een plaatje van wat ik bedoel:

12voltbagageruimte-1.jpg
 
is niet de moeite waard vorige keer stond ik ook bij de VW dealer en iemand vroeg dit ook...volgens mij zei dat het toch paar 100 euro's ging kosten...belachelijk :evil:

bottomline: hou lekker dat verleng snoertje het is wel goed zo lijkt mij ;)
 
Ik heb inderdaad via een ander forum een prijs gehoord van rond de € 225 euro, inderdaad belachelijk.

Ik heb ondertussen op een sloperij een schade polo gevonden waar dit inzit, ga eerst vragen wat dit moet kosten als ik het wil hebben en zelf uitbouwen zodat ik kan zien hoe het aangesloten zit en anders blijft het iderdaad bij het huidige kabeltje.... ;)
 
Mijn Polo BM is ook afgeleverd zonder 12 volt aansluiting in de bagageruimte.
In de brochure stond het wel beschreven.
In overleg met Pon heeft mijn dealer kostenloos een 12 volt aansluiting geplaatst.
 
Nou moeilijk kan het niet zijn.

Je moet gewoon 1kabeltje naar voren leggen en aansluiten op de plus van je huidige sigarettenaansteker. Dus gewoon op die draad erbij pluggen.

Massa kun je achter vast wel ergens vinden. En dan gewoon het gaatje boren en de aansluiting plaatsen en aansluiten.
 
reintje38 zei:
Mijn Polo BM is ook afgeleverd zonder 12 volt aansluiting in de bagageruimte.
In de brochure stond het wel beschreven.
In overleg met Pon heeft mijn dealer kostenloos een 12 volt aansluiting geplaatst.
Ik heb mijn folder ook erbij gepakt en zie het dus ook staan, terwijl het er niet in zit!
Ga zo even een mailtje sturen naar PON! :evil:
 
Had ik er eigenlijk ook wel in willen hebben Big Grin Wil nog wel eens met een koelbox slepen in de zomermaanden en dan is het toch wel lekker als er geen kabel door de auto hoeft te liggen.
Zal ook eens op de sloop kijken ofzo of er iets te vinden is en dan zoals Bas al vertelde met een kabelschoentje een kabeltje op de bestaande sigarettenaansluiting vast maken en in de kofferbak ligt er vast wel ergens een massa.
 
mitchi3 zei:
Koffiezet apparaat, koelbox, playstation, tv, aquarium etc... :cool:
Hahahaha yeah :ugeek:
Koelbox met 12v aansluiting is inderdaad wel handig maar hoe vaak neem je zoiets mee?
Voor de paar keer per jaar leg ik wel een kabeltje door me auto Stick Out Tongue
En me Tomtom opladen om hem daarna draadloos te kunnen gebruiken wordt hem ook niet want me tommie is na 5 minuten al weer zo moe dat hij vind dat hij uit moet.

Maar blijft natuurlijk handig een 12v aansluiting in de koffertbak :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!