1 Xenon lamp had vanmorgen opstart problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen vroeg was het nog donker dus ik zet mijn lampen aan, ik kijk naar het lichtbeeld en het lijkt me niet compleet, dus ik stap uit de auto en deed die het v/d bijrijder niet, ik natuurlijk :evil: ik alles weer uit en weer aan, nog niet, bij de 3e keer, na ook onder de motorkap te hebben gekeken en snoeren goed aan gedrukt (zaten allemaal goed) deed die het wel!!!!! Nou schiet mij maar lek, is dit normaal????
 
klopt, dat had ik ook ;) Zorg dat ze in ieder geval op een droge plaats gemonteerd zitten. Wissel de ballasten van links naar rechts eens om. En kijk of het probleem zich dan ook verplaatst.
 
Nou vorige week de wijze raad opgevolgd om de ballasten om te draaien......1 probleem........., toen ik ze er alle 2 uit had dacht ik kom ik maak het er gelijk even onder schoon..... alles schoon en ik wil de ballast weer vast schroeven........ maar ja, welke was nou links en welke rechts :?
Op goed geluk alles weer vast gezet en natuurlijk alles toen gewoon normaal werken tot vandaag, de zelfde deed het dus niet, eens kijken of ik vanavond tijd heb om alles weer om te gooien en ze deze keer te merken ;)
 
De gene die het gewoon deed heb ik even gemarkeerd.
Alles is nu omgedraaid dus we gaan weer testen, hopelijk blijft alles het doen of is het de ballast, geen zin om die lamp aan de bijrijders kant te vervangen!!!!

update;
Gisteren even de ballasten omgedraaid, vanmorgen starten alles nog gewoon, blijf het even aan kijken.
 
Dag 3......Ja hoor, heb je haast start de rechterkant pas na 5 keer uit en aan op!!!
Het is dus niet de ballast maar de lamp, hier was ik al bang voor, dat gaat weer gesleutel worden aangezien die koplamp er helemaal uit moet (ja heel de lamp moet er uit, lang verhaal)
Onze sponser maar een mailtje gestuurd, eens kijken hoe of wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!