1 set H7 PIAA xtreme white plus halogeen lampen te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt heel veel licht, oké, xenon geeft uiteraard nog meer licht maar voor halogeen lampen komen deze aardig in de buurt, ze zijn met gas gevuld en ze hebben een speciale coating. Het schijnt HET merk te zijn voor halogeen. Ik heb al eerder met de philps xtreme vision lampen gereden maar de PIAA lampen geven meer licht en witter licht.

Toevallig ging net vanochtend een MTEC lampje is stuk , maar ik vind het best aan de prijs om even te proberen

Hoe zit het met het stuk gaan? De MTEC branden op hogere temp dus die gaan iets eerder stuk, maar omdat ze relatief goedkoop zijn maakt dat mij niet zoveel uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze zijn aan de prijs ja dat klopt. Ik vond ze ook ontzettend duur, 85 euro voor een setje lampen maar was erg nieuwsgierig naar het resultaat. Als je ze wilt proberen mag je ze voor 70 euro overnemen en betaal ik de verzendkosten.

Wat ik zo her en der gelezen heb en als ik de mensen van de PIAA lampjes moet geloven moeten deze een lange levensduur hebben, in sommige gebruikersreviews gaan ze al 5 jaar mee, ik heb er zelf uiteraard nog geen ervaring mee haha.

Zoals al eerder gemeld, nieuwsgierigheid. Ik heb m'n xenonset verkocht omdat ik heel misschien op zoek ga naar een andere auto, één van de voorwaarden moet dan zijn dat deze is voorzien van originele xenon.
Aangezien ik niet in de winterkou wil prutsen met de xenonset heb ik deze nu alvast verkocht. Maar zolang ik nog in de Polo rond rijd wil ik wel goed zicht hebben. En ach, xenon zonder can-bus in een Polo BM.........breek me de bek niet open, haha
De komende tijd maar eens rustig kijken of er iets moois te vinden is, nieuw of tweedehands maar zoals gezegd, 'heel misschien' hè.

@krisrock ik heb hier thuis ook nog een setje liggen was eigenlijk niet van plan om ze te verkopen, maar ze liggen hier toch maar, mocht je intresse krijgen om ook een setje te kopen hoor ik het wel. ik heb ze nog maar een paar maandjes, dus zijn eigenlijk nog zo goed als nieuw.
heb mij zelf een xenon setje gekocht, vindt zo fel blauw mooier als wit das de enigste reden. spijtig van het weg gegooid geld maarja. in de tuning wereld kun je niet achterblijven zeker haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!