1.0 TSI remupgrade

Goededag allemaal, ik heb al een tijdje op het oog om wat grotere remmen te monteren onder mijn AW 1.0. Momenteel zitten er 18 inch velgen om en het lijkt niet zoveel met de kleine remmen.

Nu zag ik de remmenerij van een AW GTI, is er iemand bekend mee of dit plug&play is op de 1.0 en zo ja wat heb ik dan allemaal nodig?
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 
Je moet je fusee vervangen voor dat van de GTI want anders kun je de remklauw van de 312 mm schijven niet monteren

Onderstaande screencaps van CarProg tonen het verschil tussen de 256, 276 en de 312 mm (GTI schijven)

256.jpg276 .jpg312.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200 pk 
Moet zeggen dat ik zelf geen fan ben van een remupgrade op alleen de vooras. Zou er dan wel gelijk GTI achterremmen op zetten, maar weet niet hoe makkelijk dat is, aangezien de 1.0tsi polo trommelremmen heeft en de GTI schijfremmen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Moet zeggen dat ik zelf geen fan ben van een remupgrade op alleen de vooras. Zou er dan wel gelijk GTI achterremmen op zetten, maar weet niet hoe makkelijk dat is, aangezien de 1.0tsi polo trommelremmen heeft en de GTI schijfremmen.
Je zou dan de hele achteras moeten vervangen.
 
Volkswagen  Polo AW 2019  1.0TSI 95 pk met 175Nm, gechipt naar 140pk en 240 Nm bij DTC Tuning 
Moet zeggen dat ik zelf geen fan ben van een remupgrade op alleen de vooras. Zou er dan wel gelijk GTI achterremmen op zetten, maar weet niet hoe makkelijk dat is, aangezien de 1.0tsi polo trommelremmen heeft en de GTI schijfremmen.
Met de 115pk optie heb je zover ik weet wél schijfremmen achter. Geen idee wat Dunx rijdt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!