Algemene informatie
- Interieur
- Rijcomfort pack
Grip Titan Black
Stoffen zetels met midden armsteun
Cruise control
- Exterieur
- Parkeersensoren voor en achteraan
Front assist
- Multimedia
- Business Class Pack GPS Media
Discovery Media
Car Net
- Motorisch
- 1.4 TDi - 75 kw
Co2 emissie: 93 g/km
Vandaag neem ik afscheid van mijn (trouwe?) Volkswagen Polo uit 2015.
Als consultant rij ik dagelijks veel autosnelweg km's waardoor steenslag, krassen, sterretjes op de voorruit onvermijdbaar zijn. In het begin deed het wel "pijn" om te zien maar daar wen je wel snel aan ...
De Front Assist heeft me enkele keren serieus gered, toch is dat dingetje niet 100% betrouwbaar. Na een frontale botsing waarbij de auto bijna perte-totale verklaard werd en dus een volledige nieuwe voorkant en een heel aantal nieuwe onderdelen in de motor vervangen zijn vertrouw ik dat ding nooit meer
Sinds het ongeval is mijn airco 7x kapot geweest. Mijn oliepeil sensor geeft na 2 uur aan een stuk rijden altijd de melding om mijn olie na te kijken, echter scheelt er niets met de olie... Afgelopen jaar heb ik meer met (leuke) vervangwagens gereden dan met mijn eigen auto ... De beste die ik gehad heb is de Audi A1 - S-line, maar die had minder opties dan mijn polotje.
Mijn polo is een Trendline, dus saaie wielen en lelijke deurgrepen en spiegelkappen... De optiepakketten daar aan tegen zijn wel dik in orde. Business Class Pack en Comfort pack had toen in 2015 de voor en achter parkeersensoren, front assist, cruisecontrol, de grootste en meest uitgebreide infotainment systeem dat toen beschikbaar was. Automatische airco (climatronic), vermoeidheidssensor en start-stop systeem.
Nu 115555 km later neem ik afscheid. Ik hoop dat de volgende eigenaar er veel plezier aan heeft!
Hopelijk wordt de auto grondig nagekeken door de leasing alvorens deze te koop gezet wordt ...
Een ding is zeker: ik vind deze auto echt één van de beste auto's die ik ooit heb gehad. Het is misschien geen GTI maar de kleine 1.4 TDI motor heeft me dagelijks zeer vlot naar mijn werk gebracht! En in de hete zomermaanden tegen 170 km/h door Duitsland gereden om van de hete Italiaanse zon te genieten.
Hopelijk wordt de nieuwe Volkswagen Polo Aw een betere ervaring.
Als consultant rij ik dagelijks veel autosnelweg km's waardoor steenslag, krassen, sterretjes op de voorruit onvermijdbaar zijn. In het begin deed het wel "pijn" om te zien maar daar wen je wel snel aan ...
De Front Assist heeft me enkele keren serieus gered, toch is dat dingetje niet 100% betrouwbaar. Na een frontale botsing waarbij de auto bijna perte-totale verklaard werd en dus een volledige nieuwe voorkant en een heel aantal nieuwe onderdelen in de motor vervangen zijn vertrouw ik dat ding nooit meer

Sinds het ongeval is mijn airco 7x kapot geweest. Mijn oliepeil sensor geeft na 2 uur aan een stuk rijden altijd de melding om mijn olie na te kijken, echter scheelt er niets met de olie... Afgelopen jaar heb ik meer met (leuke) vervangwagens gereden dan met mijn eigen auto ... De beste die ik gehad heb is de Audi A1 - S-line, maar die had minder opties dan mijn polotje.
Mijn polo is een Trendline, dus saaie wielen en lelijke deurgrepen en spiegelkappen... De optiepakketten daar aan tegen zijn wel dik in orde. Business Class Pack en Comfort pack had toen in 2015 de voor en achter parkeersensoren, front assist, cruisecontrol, de grootste en meest uitgebreide infotainment systeem dat toen beschikbaar was. Automatische airco (climatronic), vermoeidheidssensor en start-stop systeem.
Nu 115555 km later neem ik afscheid. Ik hoop dat de volgende eigenaar er veel plezier aan heeft!

Een ding is zeker: ik vind deze auto echt één van de beste auto's die ik ooit heb gehad. Het is misschien geen GTI maar de kleine 1.4 TDI motor heeft me dagelijks zeer vlot naar mijn werk gebracht! En in de hete zomermaanden tegen 170 km/h door Duitsland gereden om van de hete Italiaanse zon te genieten.
Hopelijk wordt de nieuwe Volkswagen Polo Aw een betere ervaring.