2GPoloDriver
Premium lid
Hallo allen,
Ondertussen ben ik 1.5 jaar in het bezit van een Polo AW 1.0 TSI 116pk welke enorm goed bevalt. Comfortabel, zuinig, fijne luxe maar toch ook best pittig.
Nu zou ik graag de auto laten chippen naar +- 140pk en 250Nm, de "standaard" chip voor vooral wat extra koppel onderin. Maar dit moet wel veilig zijn. Is dit aan te raden? en. waar kan ik hem het beste heen brengen? Zijn er dingen die noodzakelijk zijn vooraf aan te passen? Wat veranderd er in het verbruik? En is het verschil van 116/200 naar 140/250 (pk/Nm) goed te merken?
Nu heb ik de Racingline Turbo inlet gezien, Maar werkt deze goed, of merk je er eigenlijk weinig van? Technisch gezien zou er vloeiender meer lucht de turbo in moeten kunnen gaan en iets winst moeten geven.
Hoor graag jullie ervaringen evt aanpassingen die jullie hebben gedaan.
Ondertussen ben ik 1.5 jaar in het bezit van een Polo AW 1.0 TSI 116pk welke enorm goed bevalt. Comfortabel, zuinig, fijne luxe maar toch ook best pittig.
Nu zou ik graag de auto laten chippen naar +- 140pk en 250Nm, de "standaard" chip voor vooral wat extra koppel onderin. Maar dit moet wel veilig zijn. Is dit aan te raden? en. waar kan ik hem het beste heen brengen? Zijn er dingen die noodzakelijk zijn vooraf aan te passen? Wat veranderd er in het verbruik? En is het verschil van 116/200 naar 140/250 (pk/Nm) goed te merken?
Nu heb ik de Racingline Turbo inlet gezien, Maar werkt deze goed, of merk je er eigenlijk weinig van? Technisch gezien zou er vloeiender meer lucht de turbo in moeten kunnen gaan en iets winst moeten geven.
Hoor graag jullie ervaringen evt aanpassingen die jullie hebben gedaan.
Volkswagen
Polo AW Highline