Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
4 gaten in je motorkap zagen, uitlaatspruitstuk verwijderen, 4x een 90 graden bocht en 4x een stukje rechte pijp van 20cm. Geloof me, je trekt er veel aandacht mee!
Start maar eens een V8 zonder kat... krijg je een hartmasage op het ritme van de verbranding!en doof waarschijnlijk, heb zelf aantal dagen met volledig afgebroken uitlaatpijp (na katalysator, dus nog voor alle dempers) gereden, maar tering deed zelfs pijn in de oren met de ramen dicht. meende altijd dat 4takt stilller was dan 2takt (mede)dankzij de kleppen, maar vond het luider dan met mijn brommer vroeger (afgebroken of zonder idd) maarja in mijn geval heeft de 4takt ook iets van 20 keer zo groot cilinderinhoudblijkbaar geeft dat toch de doorslag
Mijn comment duidde op een BMW 540i uit 1999.. Stationair klinkt ie heel rustig, even gas geven en t is alsof de muren instorten! wat een herrie!Wij hadden hier een Yamaha V8 in de vorm van een Volvo S80.
Daar hebben we het spul na de kat losgehaald en daarna aangezet.
Man man man wat een geluid is dat, zelfs met katalysator ertussen.
Onder druk klinkt het echt waardeloos maar stationair.... poh.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.