ultras3434
Lid
Hoi beste leden,
Sinds juli 2020 trotste eigenaar van een Polo uit 2014 prima auto. Zwitserland, Parijs, Ardennen en veel rondjes gereden in Nederland. Geen enkel probleem voor de 1.2 TSI blok.
6 bak met 110pk was het lekker te doen!
Eindelijk krijg ik een auto van de zaak, dit zal waarschijnlijk een Polo uit 2021 worden. Met full options. Denk daarbij aan pano dak, R line business, advance pakket (sport GTi/GTD golf 7 stuur), led koplampen enz enz.
Van buiten prachtig alleen onder motorkap minder (denk ik) daarbij heb ik even jullie hulp nodig. Het zal een 1.0 worden (wordt eind maart bekend) met 95pk.
Klop het dat er geen 1.2 en 1.5 beschikbaar is bij een polo?
Mocht ik toch de 1.0 kiezen wat is jullie ervaring met een 3 cilinder blok? Ik wil namelijk weer veel reizen door europa (als dat corona gedoe allemaal weg is). Is het te doen met een Polo 1.0 / 95pk.
ik hoor graag!
Sinds juli 2020 trotste eigenaar van een Polo uit 2014 prima auto. Zwitserland, Parijs, Ardennen en veel rondjes gereden in Nederland. Geen enkel probleem voor de 1.2 TSI blok.
6 bak met 110pk was het lekker te doen!
Eindelijk krijg ik een auto van de zaak, dit zal waarschijnlijk een Polo uit 2021 worden. Met full options. Denk daarbij aan pano dak, R line business, advance pakket (sport GTi/GTD golf 7 stuur), led koplampen enz enz.
Van buiten prachtig alleen onder motorkap minder (denk ik) daarbij heb ik even jullie hulp nodig. Het zal een 1.0 worden (wordt eind maart bekend) met 95pk.
Klop het dat er geen 1.2 en 1.5 beschikbaar is bij een polo?
Mocht ik toch de 1.0 kiezen wat is jullie ervaring met een 3 cilinder blok? Ik wil namelijk weer veel reizen door europa (als dat corona gedoe allemaal weg is). Is het te doen met een Polo 1.0 / 95pk.
ik hoor graag!
VW Polo AW |
Highline Business R