wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag was de planning om de auto een wasbeurt te geven, maar het weer is niet erg geschikt om zelf de auto in de was te zetten..
Verder nog wat vcds aanpassingen gedaan:
steering assitance aangepast( NO2 sporty/gti)
ruitenwisservloeistof melding aangezet( handig om te weten als hij bijna leeg is)
central locking; alles gaat nu met 1 klik open ipv 2
l/100km veranderd naar km/l

Verder aan het stoeien geweest met mijn koplampen met projectoren die nog niet optimaal willen werken, maar zonder positief resultaat :(
Als ik de melding ruitenvloeistof aan zet staat er altijd dat die leeg is, en ik heb al meerdere polo's uitgelezen en staat altijd uit.
Ik heb ook geen melding van een kapotte sensor.
Of werkt het bij jou wel goed?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Als ik de melding ruitenvloeistof aan zet staat er altijd dat die leeg is, en ik heb al meerdere polo's uitgelezen en staat altijd uit.
Ik heb ook geen melding van een kapotte sensor.
Of werkt het bij jou wel goed?
Yup, toen ik hem had geactiveerd gaf hij een melding dat hij leeg was en dat was indd zo.. Daarna ff bijgevuld en de melding was uit..
 
Zit indd een sensor in denk ik, want daardoor kan hij zien of hij vol is of bijna leeg..
Is hij bij jouw geactiveerd?
nop. voor zover ik weet niet! Aangezien die wel eens leeg is en ik nog nooit een melding heb gehad.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Nee dat is bijna niet mogelijk, je hebt het of niet, als de twee buitenste toetsen boven de radio geen icoon op staan dan heb je het niet, het is dan ook niet zo dat het er wel in zit maar niet aangesloten
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!