wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zo gisteren m'n VCDS kabel binnen gekregen en vandaag even wat instellingen veranderd:
- Taal boordcomputer veranderd
- Verwarming buitenspiegels inschakelen als de achterruitverwarming aangezet wordt.
- Automatisch deuren op slot indien sneller dan 15km
- Automatisch deuren van 't slot bij verwijderen sleutel uit contact
- Weergave verbruik naar km/l
- Lamp diagnostics voor de stadslichten uitgezet ( de canbus ledjes gaven toch af en toe storing)
- Stuurbekrachtiging van light vehicle highline (5) naar sporty vehicle gezet (GTI/RS) (2)
Nu nog kijken of de DRL's samen met de achterlichten kan laten branden op stand 0, zonder dat de stadslichten aanstaan.
 
Volkswagen  Polo 6R 'advance' uitvoering  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
@rmr En bevalt dat op GTI/RS beter? Bij stond hij daar juist standaard op en heb ik hem op light vehicle gezet Stick Out Tongue Stuurt veel directer, lijkt alsof stuur direct invloed heeft op de wielen ipv vertraging en snelheid afhankelijke uitslag Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
dat laatste gaat helaas niet lukken
Nee dat dacht ik al, kan wel de "nordic setting" aanzetten, maar wil niet dat de stadslichten branden anders lijkt icm met DRL net of ik continue met mistlampen aan rijdt.
@rmr En bevalt dat op GTI/RS beter? Bij stond hij daar juist standaard op en heb ik hem op light vehicle gezet Stick Out Tongue Stuurt veel directer, lijkt alsof stuur direct invloed heeft op de wielen ipv vertraging en snelheid afhankelijke uitslag Stick Out Tongue
Had hem eerst op 4 (light vehicle) gezet en nu dus even op GTI/RS vind beide in ieder geval beter dan de originele instelling.
Heb nog maar kort gereden met deze instelling, nog geen snelweg/hoge snelheden dus moet nog even kijken welke het uiteindelijk wordt.
 
Volkswagen  Polo 6R 'advance' uitvoering  1.2 TSI 105pk 
zomerwielen er maar eens onder gezet...
polo.jpg
im in love. wow. :)
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Aan de Polo heb ik niets gedaan maar heb wel mijn mobiele telefoonabon. verlengd incl. nieuwe telefoon. (S4) Vooralsnog denk ik dat mijn nieuwe telefoon goede vriendjes is met mijn pampegaai carkit en daar ben ik best blij mee.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag was de planning om de auto een wasbeurt te geven, maar het weer is niet erg geschikt om zelf de auto in de was te zetten..
Verder nog wat vcds aanpassingen gedaan:
steering assitance aangepast( NO2 sporty/gti)
ruitenwisservloeistof melding aangezet( handig om te weten als hij bijna leeg is)
central locking; alles gaat nu met 1 klik open ipv 2
l/100km veranderd naar km/l

Verder aan het stoeien geweest met mijn koplampen met projectoren die nog niet optimaal willen werken, maar zonder positief resultaat :(
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!