wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag een ondergrill highline gekocht en morgen monteren.
Alleen de vraag hoe?. Mistlamp units eruit??
mistlampen zelf kun je laten zitten, alleen de kapjes wel even verwijderen. Met een platte schroevendraaier de beide lipjes aan de uiteinden van de ondergrill los klikken en daarna met enig beleid de grill rondom loshalen, het is allemaal kliksysteem. Het is al weer een tijdje geleden dat ik hem heb losgehaald maar ik meen me te herinneren dat je het beste bovenaan kon beginnen met loshalen met je hand achter de ondergrill langs. Wel even kijken of er nog schroeven aan de uiteinden zitten, ik durf het niet met zekerheid te zeggen of die aanwezig zijn of niet. ;) Is verder wel goed te doen hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Deleted member 4363
Motorruimte gereinigd
b0fdeec358b015b7feadae4b9817f8b6.jpg
acf47a8fd69fb3164afd253ddca6b218.jpg
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Wicko071
Motor uit
Af laten koelen
In sprayen met multiwash
Met de kwast alles afnemen
Afspuiten
En dan de motor laten lopen of een stukje rijden dat het kan drogen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
Super ! dankje voor je uitleg! en toch ben ik altijd bang dat ik iets verpest..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!