wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zomervelgen er onder gezet.
Reed naar huis toen ik een melding van onglijke banden spanning kreeg , toen maar gelijk gewisseld
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    872.4 KB · Weergaven: 77
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Naast een lage rolweerstand en een geoptimaliseerde aerodynamica biedt de Polo 6R Bluemotion ook meer downforce dan zijn voorganger en is daarme een geduchte tegenstander voor Max Verstappen.
Het schijnt ook dat de Polo 6R Bluemotion motorisch gezien een stuk betrouwbaarder is dan de bolide van Max Verstappen :innocent:
 
Gisteren d2s xenon setje binnen gekregen( Jeeej)..
Vandaag is de bedoeling, alles te monteren. Vanavond als het donker word ga ik de boel testen :) ( lichtbeeld enzo)..
Zojuist een koplamp getest en alles werkt naar behoren! Ook seinen met grootlicht bij stand 0..
Ik wil ook @iichel bij deze bedanken die mij info heeft gegeven over het gedeelte seinen met grootlicht bij stand 0..
Hier ff een paar fotos..

417794ac3fd1a55321adb89a76f18775.jpg


uploadfromtaptalk1429687834772.jpguploadfromtaptalk1429687856321.jpg
 
Dat komt me bekend voor haha! Veel plezier ermee.
Ik heb vandaag 2 diode's gekocht, dus mijne gaat straks ook perfect werken.

Wat heb je precies nog gedaan m.b.t. seinen op stand 0? Want dat kon ik namelijk al... Ben benieuwd.
 
Dat komt me bekend voor haha! Veel plezier ermee.
Ik heb vandaag 2 diode's gekocht, dus mijne gaat straks ook perfect werken.

Wat heb je precies nog gedaan m.b.t. seinen op stand 0? Want dat kon ik namelijk al... Ben benieuwd.


hey man,
ik heb een diode( ff opletten wat de plus en min is) tussen de draad van de grootlicht en dimlcht gedaan.. bij de draad van de grootlicht "knoop" je de bruine/+ draad van de projector mechanisme erbij..

de witte/- draad van de projector mechanisme "knoop" je bij de dimlicht..
en dan moet hij gaan werken Stick Out Tongue
 
Probeer je de hele unit te vervangen of alleen de omlijsting?
Ik kon de hele unit zo uitwisselen, geen probleem.

Alleen de omlijsting. Aangezien ik deze zonder unit heb gekocht. De unit gaat er zonder problemen af, net als de oude omlijsting. Maar de nieuwe wil niet passen... Heb ik andere units nodig?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI BlueMotion 
Vanmiddag 6000K Xenon verlichting en LED verlichting voor de stadslichten geplaatst.

Het enige probleem wat ik er nu nog mee heb, is dat de radio veel ruis geeft als ik de dimlichten aan zet. Dus hier moet ik nog even mee bezig
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 Trendline 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!