wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Wat een idee. Ik erger mij er ook altijd aan dat je er nooit goed bij kan met de stofzuiger maar heb er nog nooit aan gedacht om de stoelen los te schroeven. Gaat dat een beetje makkelijk en welke schroeven draai je dan precies los?

Ik heb de 4 schroeven van de stoelrail losgeschroefd. Dan is het makkelijk om de stoel naar achter of naar voren te wippen. Let wel op de kabels!
Het is niet nodig om de stoelen los te schroeven.
Je hebt wel een GROTE (10) torxsleutel nodig.

Ik ergerde me ook ontzettend aan de kruimels en de €0.05 cent die er tussen was geschoten Big Grin
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
Vandaag hele meguiars 5steps wash gedaan. Auto shined weer helemaal. Alleen jammer dat het vanaf volgende week gaat regenen :(
Maakt niet uit hoe goed je je auto wast, hij is met een dag toch weer iets stoffig van zand / stuifmeel / bomen. Als je 't goed hebt gedaan zou de regen juist moeten helpen dat er weer af te spoelen, voordat er een buitje valt even afspoelen met de tuinslang en de regen zorgt wel dat je geen kalkvlekken krijgt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dragonzzz
9a4ddecaec677340179dc2ab6596bc8b.jpg


Ook maar eens gewassen! Was hard nodig, rot vogels!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!