Zwarte Polo in de park op de Gadering

Kwam vandaag bij de Karwei vandaag (op de fiets) en zag dat er een zwarte Polo flink in de prak zat tegen een hekwerk aan op het industrie terrein op de Gadering, vroeg me af of het een bekende was van hier.

Zwarte Polo
9N3
GTD belettering op de achter kant
 
Ow dat weet ik niet, weet dat er een GTI gril op zat voor en achter stond er meen ik GTD en alle 3 de letters waren niet van het zelfde, klopte gewoon niet.
Volgens mij had die Polo te hard gereden en zag die van links over het hoofd, hekwerk was aardig vervormt.
Was in de straat achter waar jij vorige week stond.
 
Voorkant zat goed in elkaar, werden allemaal foto;s gemaakt en in het politie busje zat een vrouw met blond lang haar, geen idee of die van de Polo was of die andere waren, denk niet de Polo ;) Maar gaan geen belletjes ringelen bij jou:?
Is zeg maar als je langs de gevangenis rijd en dan langs de brezan, ga je met de bocht naar links en dan bij de kruising, weet het bedrijf niet maar heeft zwarte hengen, die waren een beetje gebogen Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!