zwarte dopjes in boutgaten

dio zei:
dan kan je de dealer bij mij nog niet,
die ene man kan soms erg moeilijk doen.
De ander is erg behulpzaam en meedenkent.
moet ik net treffen.


Das natuurlijk logisch, je geeft er een berg geld uit, dan doe je toch altijd moeilijk!!!
Trouwens al geef je niet veel geld uit moet ie nog niet zeiken, doet ie maar tegen zijn... :twisted:

Ik heb waarschijnlijk die kapjes ook nog nodig, kosten die 2,44 per stuk???
 
starsky zei:
Deze heb ik van een andere site: klik

Anders kan de dealer ze ook zo opzoeken hoor

Hey Starsky, was je "gewone"naam ook weer?

Jij was het toch die zondag grapte over een nieuw dashboard omdat mijn lichtschakelaar niet los ging?
Wat denk je, naar de dealer gereden krijgen hem ook niet los!!! Moet donderdag terug om hem waarschijnlijk in stukjes uit te breken. Maar mijn dealer zeikte niet en wordt in garantie vervangen :cool:
 
dio zei:
de dopjes die voor de bouten in de velgen zitten,
weet iemand het art no daar van?
alvast bedankt.
starsky zei:
6X0 601 173 B 9B9 für normale Radschrauben
6X0 601 173 A für diebstahlhemmende Radschrauben
Klopt dat wel? Dio wil toch alleen de zwarte kunstof dopjes? Is er een verschil tussen de dopjes voor normale bouten en antidiefstalbouten? Bij mij waren ze bij mijn weten hetzelfde.

Zijn die artikelnummers niet van de bouten zelf ipv de dopjes?
 
Ja ik ook Ewout, maarre on topic ;) Ik heb in mijn huidige velgen beide dopjes, de gewone hebben een 6-kant va binnen en als Starsky al zei die van de antidiefstalbouten een ronde binnenkant, ik zal is kijken of er een bestelnummer in staat dan post ik het, weet niet of die van de site die Starsky postte orginele waren??
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!